jueves, 5 de mayo de 2011

CONTOS BOJOS

Hola avui explicaré contos bojos:


L'extraterrestre
Un dia, a Antartida, va aparèixer un OVNI que va caure al terrat de casa meva. Dins hi havia un extraterrestre. Li vaig posar de nom E.T (Carla). Li vaig ensenyar a la meva La cuieta i ella em va dir que sí, que me'l podia quedar. Quan li vaig ensenyar a la cristina, va quedar molt al·lucinada. Els periodistes del diari El punt em van entrevistar en solitari, tenien l'exclusiva. Vaig ser famós a tot el món.A l'any 6780 van venir 43 extraterrestres i ens van atacar. Vam perdre.

La mansió embruixada
Un bon dia l'escombra (Balghit) i jo vam anar a veure una mansió lletja que semblava molt esgarada. Quan vam entrar vam veure un El cavall pudent de la (Ferna) sortint d'un forat de la paret amb una Col amb un llimac dissacat i amb cues de rata a la boca. Nosaltres vam deduir que hi havia gent. Vam pujar cap al segon pis. Vam obrir una Armari amb taràntules i vam veure un armari de color de merda d'oca que desprenia una gran pudor. El volíem obrir però estava espatllat. Vam agafar una destral per mata oques i el vam obrir. Hi havia un Rinoceront (Ector) que estava rosegant una  brusa amb una taca de grasa de la Ferna (Mireia) pudenta. De sobte les parets es van començar a moure i no sabíem què fer. Vam sortir d'allà cridant i vam baixar relliscant entre la pols... Em vaig despertar i vaig veure que era un somni.
 Atac al cinema
El passat Dijous et vaig telefonar per anar al cinema a veure una pel·lícula.
Quan vam entrar un senyor molt cuiet i tucat de l'ala ens va dir amb veu molt ronca:
-Les entrades, joves. Vigileu que quan entreu en aquest cinema ja no podreu sortir.
Tu i jo ens vam mirar de manera estranya i vam entrar.
La pel·lícula tractava de la Cristina i del Marc que s'enamoraven i tenien 8 fills. Va ser molt alegra.
Però quan ja s'havia acabat, van venir uns caps de la camaleons (Fatima) i ens van atacar. Jo intentava defensar-me però no podia i tu també. Fins que vas cridar:
-Prrrrrrrrrrrrroooooooouuuuuu!
I de cop vaig sentir el ring ring del despertador...
TOT VA SER UN SOMNI!

2 comentarios: